EXPLOREAZĂ
CENTRUL DESTINAȚIEI
ÎMPREJURIMILE GHEORGHENIULUI
ORAȘUL APELOR MINERALE
REZERVĂ
Cauţi o ofertă de cazare sau program şi ai nevoie de ajutor? Vrei să afli unde mai sunt camere libere?
Nu mai pierde timpul, intră în legătură cu noi! Serviciul este gratuit şi fără obligaţii.
 
Cere oferte de la mai multe unităţi de cazare (max. 6)
Cere ofertă de la biroul nostru
RO
ro hu en de
acum
azi
mâine
poimâine
  • ×
    activităţi
  • evenimente
  • ×
    Lei
    Euro
    USD
    HUF
 
Capitala de aventură a Transilvaniei
GYERGYÓ

Bine de ştiut

 

Caracteristicile naturale ale destinaţiei turistice Gheorgheni-Lacu Roşu oferă posibilităţi excelente pentru înrădăcinarea turismului activ şi a turismului ecologic. Traseele turistice de drumeţie şi de escaladă amenajate în ultimele decenii dar şi programele turistice eco şi active în curs de dezvoltare conferă o bază solidă pentru ca ţinutul Gheorgheniuului să devină un centru al turismului activ şi eco.

În acest scop s-a născut ideea proiectului „Outdoor Capital of Transylvania” după modelul destinaţiei turistice Fort William-Lochaber din Scoţia. 

Ideea a fost îmbrăţişată de consiliul local a municipiului Gheorgheni iar ţinutul acesta participă începând din anul 2012 la târgurile de turism din Bucureşti şi Budapesta cu brandul: „Gheorgheni-Lacu Roşu – Capitala Outdoor” şi menţine această linie de acţiune. Actorii din turismul local sprijină această idee. Credem că brandul marchează traiectoria care trebuie urmată spre definirea turistică a destinaţiei.

Pe baza celor de mai sus se poate spune că destinaţia turistică Gheorgheni-Lacu Roşu doreşte să figureze pe piaţa internă şi internaţională ca un centru important pe paleta turismului eco şi activ sub brandul menţionat mai sus.    

lorem ipsum
lorem ipsum dolor lorem ipsum dolor lorem ipsum dolor
lorem ipsum

loading ...

Capitala de aventură a Transilvaniei

Caracteristicile naturale ale destinaţiei turistice Gheorgheni-Lacu Roşu oferă posibilităţi excelente pentru înrădăcinarea turismului activ şi a turismului ecologic. Traseele turistice de drumeţie şi de escaladă amenajate în ultimele decenii dar şi programele turistice eco şi active în curs de dezvoltare conferă o bază solidă pentru ca ţinutul Gheorgheniuului să devină un centru al turismului activ şi eco. În acest scop s-a născut ideea proiectului „Outdoor Capital of Transylvania” după modelul destinaţiei turistice Fort William-Lochaber din Scoţia.  Ideea a fost îmbrăţişată de consiliul local a municipiului Gheorgheni iar ţinutul acesta participă începând din anul 2012 la târgurile de turism din Bucureşti şi Budapesta cu brandul: „Gheorgheni-Lacu Roşu – Capitala Outdoor” şi menţine această linie de acţiune. Actorii din turismul local sprijină această idee. Credem că brandul marchează traiectoria care trebuie urmată spre definirea turistică a destinaţiei. Pe baza celor de mai sus se poate spune că destinaţia turistică Gheorgheni-Lacu Roşu doreşte să figureze pe piaţa internă şi internaţională ca un centru important pe paleta turismului eco şi activ sub brandul menţionat mai sus.